עורך דין רכישת דירה

רכישת דירה היא מההחלטות הגדולות שנעשה בחיינו. לא בכדי היא הולכת יד ביד באופן מלא עם ליווי משפטי צמוד של עורך דין רכישת דירה, שכן יש צורך ממשי לוודא הקטנתם של סיכונים בעת השלמת עסקה בעלת שווי כספי גבוה מאוד. בין אם אתם קונים דירה מיד שניה או מקבלן, וגם אם הסכמתם עם בעלי הדירה על התמורה ומועד מסירת החזקה ונראה כי הפרטים העיקריים כבר סגורים, ישנם לא מעט פרטים בחוזה הרכישה אשר יש להבטיח את הימצאותם, על מנת שהאינטרס שלכם בעסקה יישמר על הצד הטוב ביותר. לשיתוף פעולה עם עורך דין רכישת דירה, המחזיק בניסיון רב בליווי עסקאות מקרקעין, יתרונות רבים: מדובר במומחה שיעמוד לצידכם ויוביל את הליך הרכישה, ינהל משא ומתן, יבדוק את כשירותו של הנכס וחבויות שונות במס המשפיעות על העסקה, ויביא אתכם למעמד חתימת הסכם המכר כאשר תנאי ההסכם הם האופטימליים ביותר עבורכם. בנוסף יפעל עורך הדין לרישום העסקה והתשלומים הנלווים במועדים הקבועים בחוק, יגן על זכויותיכם ועל האינטרסים שלכם כצד לעסקה וימנע את חשיפתכם לסכסוכים ובעיות, אשר בהתאם לשווי עסקה במקרקעין – עשויים להיות בעלי השלכות משפטיות נרחבות ולעלות לכם כסף רב. זקוקים לקבלת ייעוץ וליווי משפטי מקצועי ברכישת דירה? מוזמנים ליצור איתנו קשר חסון פרץ – משרד עורכי דין.

באיזה שלב בעסקה מומלץ לפנות אל עורך דין רכישת דירה?

בשל חשיבותה של עסקה מסוג זה, מומלץ לפנות אל עורך דין מקרקעין כבר בשלב המשא ומתן עם המוכר, טרם השלב החוזי, כך שעורך דין רכישת דירה יוכל לערוך עבורכם בדיקות מקדמיות ותכנוניות של הנכס ומצב הזכויות בו. כמו כן, הוא ידע להגיד מה לבדוק לפני קניית דירה, למה לשים לב בקניית דירה ועוד. במקרים רבים, רוכשים מיועדים רואים נכס מסויים, מתלהבים ממנו וכבר מדמיינים איך ייראו חייהם לאחר שיעברו אליו, ואילו אז מגלים כי בעיות משפטיות שונות מקשות על העסקה ואף מבטלות את כדאיותה, לעיתים בשלב מתקדם וכאשר הרוכשים המיועדים כבר מושקעים כספית או רגשית בעסקה, ובכך נוצר מפח נפש בעבורם. עורך דין רכישת דירה יוודא שמוכר הנכס הוא אכן בעל הזכויות בו, כי הוא נקי מחובות ו/או שיעבודים ולא קיימים לגביו חריגות בניה, צווי הריסה או הפקעה וכיו"ב. עורך הדין ילווה אתכם בחתימת ההסכם ויפעל לרישום העסקה, דיווח למיסוי מקרקעין ותשלום מס הרכישה עד קבלת החזקה.

עורך דין רכישת דירה – ליווי מקצועי להגנה מקסימלית

אנו, במשרד עורכי דין חסון פרץ, מנוסים ומיומנים בניהול עסקאות רכישת דירה ונעשה הכול על מנת להבטיח את השלמת התהליך במקצועיות ויסודיות ללא פשרות תוך ליווי של איש מקצוע כמו עורך דין רכישת דירה שמתמצא בתחום. רכישת דירה היא עסקה מורכבת, מסועפת הדורשת דקדקנות בפרטים רבים אשר מרבים הרוכשים כלל אינם מודעים לקיומם. לרבות דיווח ומסירת הצהרות במועד, תשלום הוצאות נלוות ועוד פרוצדורות הכרחיות. גם בנסיבות בהן הצדדים מסכימים על הפרטים הגרעיניים של העסקה כגון מחיר או מועד מסירת החזקה, לצורך העברה מלאה של הזכויות בנכס ייחתם ביניהם הסכם מכר המעגן בתוכו את כל פרטי הנכס והעסקה, שחלק גדול מתנאיו הוא בסיס למשא ומתן וכל אחד מהצדדים שואף לממש את העדפותיו ככל שניתן במסגרתו. צד לעסקה שחתם על הסכם מכר שתנאיו אינם הולמים את נסיבותיו, לא יוכל לבצע בו לאחר מכן שינויים ויקלע לסכסוך ומצבים שונים המהווים הפרה של החוזה. עורך דין חוזים חסון פרץ הנו משרד המנוסה בתחום רכישת דירה שילווה אתכם לכל אורכה, יגן על זכויותיכם, יבדוק את היתכנות העסקה ויתאימה עבורכם.

מתכננים למכור את דירת מגוריכם? מחפשים למכור נכס שבבעלותכם? מכירת דירה הינה עסקה מורכבת, הדורשת הבנה מעמיקה, בדיקה יסודית וסבלנות רבה. החל מאופן ניהול העסקה, קביעת תנאיה בחוזה מול הקונה, השלמת מלוא הבדיקות, יצירת חוזה מכירת דירה ועד למעמד מסירת המפתח – צעדים אלו נושאים עימם השלכות משמעותיות על תוצאת העסקה ועל ערך התמורה וגובהה. כמו כן, מכירת דירה כפופה לדיני המקרקעין ומשום כך היא מורכבת ומחייבת, במקרים רבים, פניה אל עורך דין מכירת דירה עוד בטרם פרסום הדירה בשוק. כמו כן יש לקחת בחשבון פירוק שיתוף במקרקעין ולפעול בכל האמצעים על מנת להיפגע ממצב שכזה. גם כאשר נדמה לכם שהעסקה היא פשוטה ומתקיימת לשביעות רצון כל הצדדים, לכל מילה בחוזה המכר עשויות להיות השלכות משפטיות רחבות מבחינתכם כמוכרים. לפיכך, בשלב מכריע זה, אתם מוזמנים לפנות אל גל חסון – משרד עורכי דין, המתמחה בייעוץ וליווי עסקאות מקרקעין ובעל ניסיון רב בתחום זה.

לקבלת ייעוץ ראשוני השאירו פרטים

המלצות
המלצות על עורכי דין
פוטו געתון
עורכי הדין ממשרד חסון פרץ מלווים אותנו בתחומים מגוונים בעולם העסקי. תמיד נעים לעבוד איתם, זמינות מעולה ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר
המלצות על עורכי דין
עמותת ברית חייל האצ"ל
עמותת ברית חייל האצ"ל נהנית משירות מסור ומקצועי של משרד חסון - פרץ
משרד עורכי דין המלצות
ד"ר יונתן לברון
עורכי דין מקצוענים, אמינים ובעלי ניסיון רב! מאוד מבסוט מהשירות ומהמקצועיות שלכם! תודה רבה רבה, עזרתם המון! ממליץ בחום.
כלבו לחתול
כלבו לכלב ולחתול
באמת שירות מקצועי, זמינים לכל שאלה ובכל שעה. לגמרי ממליצים.
מיקי לוצקי (1)
מיקי לוצקי
עורך דין חסון העניק לי שירות מקצועי ואדיב במספר עניינים שיפוטיים בהם פניתי לעזרה ממשרדו. לכל אורך הדרך הרגשתי בטוחה ושיש על מי לסמוך ואכן הוא תמיד הוכיח את עצמו במאת האחוזים. בנוסף, הוא גם אדם מאוד נחמד ואכפתי שזה גם היה חלק בלתי נפרד מטיפולו המסור כאשר הפגין סבלנות רבה על מנת לענו לכל שאלותיי, ולהסביר לי על המתרחש. ממליצה בחום!
רינת-שחם2
רינת שחם
בתור מעצבת שמלות כלה עולם המשפט תמיד נשמע לי גדול ומאיים כבר מהפגישה הראשונה עם גל הרגשתי שאני בידיים טובות. המשרד מלווה אותי ועורך לי הסכמים עסקים המותאמים לצרכי בסבלנות רבה ונותנים ייעוץ ענייני כאשר אני נדרשת לכל החלטה עסקית.
לאפה מדיה
LAFA MEDIA
כבעלים של משרד פרסום כאשר נדרשתי לייעוץ משפטי, ניצב לצידי משרד מקצועי שענה על כל הציפיות וידע לחשוב מחוץ לקופסא תוך מציאת פתרונות שחסכו לי כספים רבים.
pnf_logo2
printNframe
מרוצים מהשרות היחס החם וההבנה של הצרכים שלנו, שרות מעולה!
סער נווה(2)
סער נווה
קיבלתי את המענה הכי מהיר מתוקתק, יעיל ומקצועי שקיבלתי בחיי. תודה שיש אנשים מקצועיים כמוכם. ממליצה בחום. אתם עילוי!
אלמה אולה
אלמה אולה
ייעוץ משפטי שוטף בכל הקשור לענייני החברה שבבעלותימקצוענים
לוגו פרופ לברון
פרופ' לברון יעקב
במשרד פרץ חסון יש זן נדיר ומיוחד של עורכי דין.כאלה ששומרים על יושרה, הגינות, אדיבות ואכפתיות.מחמם את הלב לדעת שיש בקרב הדור הבא של עורכי הדין המובילים בישראל אנשים כאלה.ממליץ מאוד לכל מי שנזקק לייצוג וייעוץ משפטי להשתמש בשירותים המשפטיים של משרדם
באדולינה
באדולינה
טיפול מסור יעיל ומהיר הגעה לתוצאות בצורה מהירה וטובה תודה לכם
תקשורת
קודם
הבא
מאמרים נוספים
הסכם שיתוף במקרקעין

הסכם שיתוף במקרקעין

הסכם שיתוף במקרקעין הוא כלי משפטי באמצעותו ניתן להסדיר את אופן השימוש במצב בו ישנם מספר בעלי זכויות בחלקת מקרקעין אחת. מטרת ההסכם

קרא עוד >>

לייעוץ ראשוני מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם